مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی
سرخط خبرها

برنامه لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور اعلام شد | جدال سخت «سینام» مشهد با مدافع عنوان قهرمانی

  • کد خبر: ۴۸۰۳۶
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
برنامه لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور اعلام شد | جدال سخت «سینام» مشهد با مدافع عنوان قهرمانی
برنامه دور رفت‌و‌برگشت لیگ برتر بسکتبال اعلام شد و مشهدی‌ها حریفان خود را شناختند. قرار بود اول آبان لیگ برتر بسکتبال بانوان آغاز شود، اما شدت‌گرفتن شیوع بیماری کرونا برنامه‌های فدراسیون را به تعویق انداخت و با تعویقی پانزده‌روزه فصل جدید بالاخره آغاز می‌شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ برخی تیم‌ها ازجمله یکی از نمایندگان مشهد با توجه به شرایط موجود، احتمال برگزار‌نشدن مسابقات را هم می‌دادند و به‌همین‌خاطر به فدراسیون اعلام کردند پس از برگزاری دو‌سه هفته از مسابقات و پس از مطمئن‌شدن از برگزاری قطعی لیگ، نیم دیگر ورودی مسابقات را به حساب فدراسیون واریز می‌کنند. امسال مشهدی‌ها ۲ نماینده دارند؛ «مولتی‌کافه» که از لیگ‌یک فصل گذشته موفق شد به لیگ برتر صعود کند و قرار است با هدایت سرمربی تهرانی و ترکیبی از بازیکنان مشهدی و غیربومی به میدان برود و نیز تیم «سینام» مشهد که سرمربی مشهد و بازیکنان بومی دارد که در ۳ سال اخیر تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند.


رقابت مشهدی‌ها با ۵ تیم پایتخت‌نشین

سینام، یکی از ۲ نماینده مشهد در گروه «الف»، وضعیت عجیب و ویژه‌ای دارد. آن‌ها ۶ هم‌گروه دارند که از‌این‌تعداد ۵ تیم تهرانی هستند و فقط یک تیم اصفهانی در این گروه قرار گرفته است. در‌واقع همه تیم‌های مدعی با بودجه‌های بالا حریف نماینده مشهد هستند و همین موضوع کار را سخت می‌کند. با توجه به متمرکز‌برگزار‌شدن مسابقات در تهران، تیم‌های پایتخت نیازی نیست مسافت طولانی را برای شرکت در مسابقات طی کنند و در مقابل، نمایندگان مشهد و اصفهان باید در هر مرحله مسیر درخورتوجهی را پشت‌سر بگذارند.

روز پنجشنبه ۱۵‌آبان از ساعت‌۱۰ صبح فصل جدید مسابقات در محل دانشگاه آزاد واحد تهران شمال آغاز می‌شود. براساس قرعه‌کشی انجام‌شده برای برنامه بازی‌ها، دیدار افتتاحیه لیگ به دیدار سینام مشهد و قهرمان فصل گذشته لیگ یعنی گروه بهمن اختصاص پیدا کرده است؛ دیداری دشوار برای مشهدی‌ها که باید در گام اول مدعی قهرمانی را ملاقات کنند. در مقابل این تنها‌دیدار سینام در این هفته است و در‌حالی‌که تیم‌های دیگر گروهش روز بعد نیز به میدان می‌روند، به آن‌ها قرعه استراحت خورده است و می‌توانند به مشهد بازگردند.

۲۹‌آبان دومین هفته رقابت‌ها برگزار می‌شود و سینام مشهد باید به‌مصاف یکی دیگر از تیم‌های قدرتمند و قدیمی یعنی مهرام تهران برود. جمعه ۳۰‌آبان نیز بازی بعدی تیم برابر نامی‌نو اصفهان پیگیری می‌شود. تنها با فاصله یک هفته، ششم آذرماه سینام با نارسینای تهران بازی دارد و ۷ آذر نیز پاز تهران و سینام، دیدار خواهند داشت. در آخرین بازی رفت ۲۰‌آذرماه گاز تهران و سینام به میدان می‌روند و در اولین بازی دور برگشت، ۲۱‌آذرماه سینام دوباره برابر گروه بهمن بازی خواهد داشت. دیگر بازی‌های سینام در تاریخ‌های ۵، ۱۸‌و ۱۹‌دی و دوم و سوم بهمن انجام می‌شود.


مولتی‌کافه در جمع غیرتهرانی‌ها

اما در گروه «ب» وضعیت کاملا متفاوت است. نسبت تیم‌های شهرستانی به تیم‌های تهرانی بیشتر است و تیم مولتی‌کافه مشهد قرار است با تیم‌های گرگان، آبادان، قزوین و ۲ تیم تهرانی هم‌گروه باشد. مسابقات گروه «ب» نیز براساس تصمیم فدراسیون دیرتر آغاز می‌شوند. با فاصله یک هفته از شروع رقابت‌های گروه «الف»، یعنی ۲۲ آبان، ۶ تیم گروه «ب» به میدان می‌روند. مولتی‌کافه مشهد در بازی اول برابر شورای شهر و شهرداری قزوین بازی می‌کند و فردای آن روز نیز باید مقابل پالایش نفت آبادان به میدان برود.
 
۱۳‌آذرماه دور دوم مسابقات برگزار می‌شود که سپهرداد تهران و مولتی‌کافه دیدار خواهند داشت و سپس چهاردهم، مولتی‌کافه با نایب‌قهرمان فصل قبل یعنی بانوان شهر گرگان بازی خواهند کرد. آخرین هفته دور رفت نیز ۲۷‌آذر برگزار می‌شود و مشهدی‌ها به‌مصاف کنکو تهران می‌روند. فردای آن روز یعنی ۲۸‌آذر، شروع دور برگشت است که مولتی‌کافه دوباره برابر شورای شهر قزوین خواهد بود. ۱۱، ۱۲، ۲۵ و ۲۶‌دی دیدار‌های دور برگشت ادامه پیدا می‌کند.
با توجه به اینکه گروه «ب» یک تیم کمتر از گروه «الف» دارد، دیدار‌های رفت‌و‌برگشت این گروه زودتر به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های صعود‌کننده به پلی‌آف مشخص می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->